خانم احترام نوروزی

سمت: رئیس اداره رسیدگی، دفترداری و اموال

تلفن داخلی: 2028

 شرح وظایف و مسئولیت‌های رئیس اداره رسیدگی، دفترداری و اموال:

  • رسیدگی به اسناد و لیست‌های حقوق و مزایای کارکنان از نظر وجود مدارک لازم و صحت محاسبه.
  • رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه‌های اداری و آموزشی با رعایت کامل قوانین و مقررات.
  • رسیدگی به پیشنهاد خرج واحدها از نظر انطباق با مقررات عالی.
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در رفع ایراد ونواقص اسناد.
  • تهیه پاسخ به واخواهی‌های مراجع قانونی .
  • انجام سایر امور محوله.