آقای دکتر مرتضی شعبانی

مدرک تحصیلی: دکتری

رشته تحصیلی: جغرافیا و برنامه ریزی شهری

تلفن داخلی: 2033

شرح وظایف و مسئولیت‌های مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه:

  • برنامه‌ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوطه به استخدام آنها.
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم و مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف.
  • مدیریت و نظارت بر تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی.
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مصوبات هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه.
  • ساماندهی و نظارت برکلیه امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی دانشگاه و کلیه امور اداری و استخدامی کارکنان.
  • کنترل و تایید نهایی احکام صادره، گزارش کار ماهانه و سایر فرم ها و اسناد مرتبط با امور اداری، پرسنلی و رفاهی کارکنان.
  • نظارت بر انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تأخیر، غیبت، مرخصی و مأموریت کارکنان.
  • مطالعه و بررسی رشته‌های شغلی، مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • تهیه وتدوین آئین نامه ها،بخشنامه ها ودستورالعمل های لازم اداری وابلاغ آنها به واحدهای مربوط.
  • نظارت بر کلیه امور خدمات عمومی و پشتیبانی و دبیرخانه مرکزی.
  • برنامه ریزی تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه سازی افزایش سطح کارایی و اثر بخشی عملکرد.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
  • تصمیم سازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی به مقامات مافوق در چارچوب وظایف محوله.