اسدالله قنبری

رئیس اداره کارگزینی و رفاه

تلفن داخلی: 2014

 

شرح وظایف اداره کارگزینی و رفاه امور کارکنان:

  • اجرای قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌های استخدامی مربوط.
  • تهیه و صدور کلیه احکام پرسنلی ( هیأت علمی و غیر هیأت علمی ) نظیر استخدام- انتصاب- انتقال- ترفیع- بازنشستگی و مزایای مرخصی و غیره در موارد لازم.
  • تهیه و تنظیم آمارهای پرسنلی و نگهداری سوابق اسناد و مدارک مربوط به آن.
  • همکاری با مدیریت بودجه و تشکیلات و روش‌ها در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل  و رعایت مصوبات  و الحاقیه‌های مربوط.